Autor |
Wiadomość |
ross |
Wysłany: Pon 20:10, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
UWAGA! ! !
 porady k tór e zapewne przeczytaliście nie s ą przeze mnie potwierdzone. |
|
 |
ross |
Wysłany: Pon 20:09, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
2 3. Zmiana rozkładu masy m oż e b yć zastosowana dla poprawy prowadzenia s ię auta. J eśl i samochó d m a c ię żk i przó d , pomó c m oż e (nieco) przeniesienie akumulatora d o bagażnika. |
|
 |
ross |
Wysłany: Pon 20:09, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
2 2. T e MAP sensory s ą dostępne dla wolnossących (1bar MAP sensor) , d oładowanych c iśnieniem d o 1bar ( 2 bar MAP sensor) i d oładowanych c iśnieniem d o 2bar ( 3 bar MAP sensor) . Niektórzy nie wiedzą , ż e s ą r ó żnice pomiędzy MAP sensorami i p róbują montować sensory przeznaczone d o wolnossących w samochodach z turbo. Najkrócej m ów ią c - nie r ó b tego. |
|
 |
ross |
Wysłany: Pon 20:08, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
2 1. J eśl i masz dodatkowy wtryskiwacz, nigdy nie montuj g o n a komorze dolotowej, tak jak widać n a zdjęciu obok ! Powinien o n znajdować s ię przed komorą , c o pozwala n a lepsze wymieszanie paliwa z powietrzem i daje dobrą mieszankę d o wszystkich cylindró w , a nie tylko d o tych d wóc h najbliże j wtryskiwacza. |
|
 |
ross |
Wysłany: Pon 20:08, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
2 0. Wielkoś ć rury wydechowej o d turbiny jest w ażn a dla uzyskania dobrej reakcji n a pedał gazu i wysokiej mocy. M ożesz mieć dwie rury (jedna z turbiny, druga z zaworu "wastegate" ) , lub jedną d uż ą . I m w iększa, tym lepiej! |
|
 |
ross |
Wysłany: Pon 20:08, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
1 9. Dwie przepustnice w systemie sekwencyjnym (takie jak t e n a zdjęciu - przyjrzyj s ię linkom bardzo uważnie! ) pozwalają silnikowi zaciąg ną ć bardzo d uż o powietrza i jednocześnie nie powodują problemó w z biegiem j ałowym, ani kontrolą pedał u gazu. |
|
 |
ross |
Wysłany: Pon 20:07, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
1 8. Bezpośrednie ulepszenie. Tarcze takie jak t e mogą pracować z e standardowymi zaciskami i klockami. Ich montaż t o w ię c m ał e piwo. A i wyglądają ładnie! |
|
 |
ross |
Wysłany: Pon 20:06, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
1 7. Aby nie robić śladó w n a m iękkich c zę ściach, n ał ó ż n a imadł o aluminiowe ochraniacze. Aluminium jest m iękkie, i dzięk i temu unikniesz uszkodzeń powierzchni elementó w . |
|
 |
ross |
Wysłany: Pon 20:06, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
1 6. G ł o śniki wysoko tonowe powinny b yć montowane jak najbliże j linii uszu. Montaż twe eteró w w s łupkach drzwi jest bardzo prosty i pozycjonuje j e n a w ł a ściwym poziomie. |
|
 |
ross |
Wysłany: Pon 20:06, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
1 5. Doloty zimnego powietrza d o silnika działa ją ! Ten samochó d m a j e seryjnie, ale m ożn a j e t eż z łatwośc ią zastosować d o samochodu posługują c s ię plastikowymi rurami łatwo dostępnymi w sklepach typu "Castorama" . W tym przypadku d uż e = lepsze. |
|
 |
ross |
Wysłany: Pon 20:04, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
1 4. J eśl i filtr paliwa d o Twojego samochody jest bardzo drogi, zmień g o n a d uż y uniwersalny odpowiednik. B ędzie o n prawdopodobnie dział a ł lepiej n iż seria, a kosztował 1 / 3 ceny. |
|
 |
ross |
Wysłany: Pon 20:04, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
1 3. Następna modyfikacja bez kosztó w - c iśnienia w oponach. Zmiana c iśnienia w przednich, czy tylnych k ołach o 0 . 2 - 0 . 3 bara m oż e spowodować olbrzymie r ó żnice w prowadzeniu s ię auta. Z reguł y podwyższa s ię c iśnienie, względem zalecanego przez producenta. |
|
 |
ross |
Wysłany: Pon 20:03, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
1 2. Wyjęcie o słonek z obu k oń c ó w przepływomierza z "grzanym drutem" poprawi przepły w powietrza w dolocie, nic nie kosztują c . Należ y jednak upewnić s ię , ż e przepływomierz m oż e wytrzymać drobne zadrapania. |
|
 |
ross |
Wysłany: Pon 20:03, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
1 1. Analiza spalin podczas badania n a hamowni powie c i bardzo d uż o n a temat twojego samochodu. Opróc z s kładu mieszanki, m ożn a w ten sposó b wykryć r ównież m .i n. "gubienie iskry" . |
|
 |
ross |
Wysłany: Pon 20:02, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
1 0. O słona termiczna przewodu z a intercoolerem t o rzecz prosta, tania - a daje r ó żnicę w mocy. Tutaj posł u żono s ię aluminiową t aś m ą . M ożesz t eż d ać pod s pó d trochę maty z w ł ókna szklanego. |
|
 |