FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum PerfectTuning - Najlepsze forum o tuningu Strona Główna
->
Części
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy forum i PerfectTuning
----------------
Regulamin
O PerfectTuning
Forum
Co wam się podoba co nie?
O was
----------------
Wasze fury
Księga gości
MotO-Marzenia
tuning
----------------
Imprezy
Streetracing
Cultstyle
Street & Style
Virtual tuning
Styl
Na własną rękę
----------------
Warsztat
Części
wszystko o motoryzacji
----------------
Ogólnie o motoryzacji
Gry
Sporty samochodowe
Najlepsi w swoim fachu
----------------
Polskie firmy tuningowe sklepy i hamownie
Zagraniczne firmy sklepy tuningowe i hamownie
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
ross
Wysłany: Pon 10:31, 25 Cze 2007
Temat postu:
Supercharger
i
turbosprę
żarka.
W
przypadku silnikó
w
LS1/Ls6 najczę
ściej montowane
s
ą
sprę
żarki o
dśrodkowe firmy Procharger k
tór
e charakteryzują
s
ię
m
ał
ą
awaryjnośc
ią
i
d
użymi m
ożliwościami c
zęsto
spotykane
s
ą
r
ównież
produkty firm Wipple Magnuson
i
Vortech zazwyczaj przy zakupie
w
komplecie otrzymamy
r
ównież
solidnych rozmiaró
w
intercooler
a
czasem j
eśl
i sprę
żarka p
o zamontowaniu znacząc
o w
pływa n
a wysokoś
ć
silniki dostajemy zmodyfikowaną
maskę
.
Instalacja sprę
żarki nie jest trudna ale wybó
r
konkretnej firmy należ
y
przemyśl
eć
.
ross
Wysłany: Nie 12:02, 24 Cze 2007
Temat postu: v8 small block czy Supercharger i turbosprężarką
O
d 1955 roku checroletowski V
8 Small Block znalazł
swoje miejsce
w
okoł
o
9
0 milionach samochodó
w
osobowych
i
stawia g
o wsró
d
najbardziej zasł
u
żonych jednostek napedowych
w
historii motoryzacji.dzięk
i swojej wytrzymał
o
śc
i
i
niezawodnośc
i silnik ewoluował
z
4
,3
l
i
110km
w
LS7
o
pojemnośc
i
7
,0
l
i
mocy 505km k
tór
y jest montowany obecnie
w
corvete ZO6.
Tuning
Zaczynają
c
o
d silnika
o
fabrycznej mocy okoł
o
350km m
ożn
a bez najmniejszych problemó
w
uzyskać
moc 600km.
Modyfikacje Small Block pod tym względem zasadniczo nie
r
ó
żn
ią
s
ię
o
d innych silnikó
w
w
k
tórych przeprowadza s
ię
modyfikacje
nieobejmując
e d
oładowania.
P
o zwiększeniu pojemnośc
i d
o
7
,4
l
i
wymianie wszystkich elementó
w
silnika osiągnięcie takiego przyrostu mocy jest m
ożliwe.
"http:
/
/picsrv.fora.p
l/images/smiles/icon_cool.gif"
alt=
"Cool"
border=
"
0
"
/
>
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
PerfectTuning - Najlepsze forum o tuningu:
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group c3s Theme ©
Zarron Media
Regulamin