Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ross
Moderator
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kostrzyn
|
Wysłany: Nie 12:02, 24 Cze 2007 Temat postu: v8 small block czy Supercharger i turbosprężarką |
|
|
Od 1955 roku checroletowski V8 Small Block znalazł swoje miejsce w około 90 milionach samochodów osobowych i stawia go wsród najbardziej zasłużonych jednostek napedowych w historii motoryzacji.dzięki swojej wytrzymałości i niezawodności silnik ewoluował z 4,3l i 110km w LS7 o pojemności 7,0l i mocy 505km który jest montowany obecnie w corvete ZO6.
Tuning
Zaczynając od silnika o fabrycznej mocy około 350km można bez najmniejszych problemów uzyskać moc 600km. Modyfikacje Small Block pod tym względem zasadniczo nie różnią się od innych silników w których przeprowadza się modyfikacje nieobejmujące doładowania. Po zwiększeniu pojemności do 7,4l i wymianie wszystkich elementów silnika osiągnięcie takiego przyrostu mocy jest możliwe. "http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_cool.gif" alt="Cool" border="0" />
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ross
Moderator
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kostrzyn
|
Wysłany: Pon 10:31, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Supercharger i turbosprężarka.
W przypadku silników LS1/Ls6 najczęściej montowane są sprężarki odśrodkowe firmy Procharger które charakteryzują się małą awaryjnością i dużymi możliwościami często spotykane są również produkty firm Wipple Magnuson i Vortech zazwyczaj przy zakupie w komplecie otrzymamy również solidnych rozmiarów intercooler a czasem jeśli sprężarka po zamontowaniu znacząco wpływa na wysokość silniki dostajemy zmodyfikowaną maskę. Instalacja sprężarki nie jest trudna ale wybór konkretnej firmy należy przemyśleć.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|